Skip to content

Samla alla dina avtal på en och samma plats

twoday erbjuder en användarvänlig och modern tjänst för att organisera och hantera olika typer av avtal såsom kundavtal, ramavtal eller leverantörsavtal.

Lösningen är byggd i SharePoint och går enkelt att anpassa efter era specifika önskemål och behov, som ex. funktioner för att skanna avtal, automatisk registrering av avtal eller elektroniska underskrifter.

Avtalsmodulen finns som molnlösning i Microsoft 365 men kan även installeras i en lokal SharePoint-miljö. Plattformen stödjer full mobilitet för enkel åtkomst och sökbarhet från alla olika enheter.

  • Dashboard med tydlig översikt och behörighetsstyrning. 
  • Färgkodning efter prioritet.  
  • Automatisk avtalsbevakning med påminnelser via e-post. 
  • Kraftfull sökfunktion och filtrering bland avtal och metadata. 
  • Spårning av alla aktiviteter inklusive signaturer, ändringar och godkännanden. 
  • Möjligheter att integrera med andra system.
  • Säker och trygg arkivering och lagring. 
  • Enkel åtkomst från alla enheter.
Firefly frustrerad man som sitter vid en dator och hanterar mängder av pappersavtal 6485

Kampanjerbjudande

Nu kan du testa avtalshantering i SharePoint till ett extra förmånligt pris!

Fram till den sista februari 2024 sparar du 24 000 SEK vid beställning av Avtalshantering i SharePoint.

Kampanjpris: 75 000 SEK (Ord.pris 99 000 SEK)

Firefly glad kvinna som sitter vid dator och kollar på intranät 72780

Se en längre demo av Avtalshanteringen

Fyll i din mailadress så får du demon skickad till dig.

 

Vanliga frågor: Avtalshantering i Sharepoint

Här svarar vi på de vanligaste frågorna gällande vår lösning för avtalshantering.

Faq-avtalshantering

 

Vår lösning för digital avtalshantering i Sharepoint gör det enkelt att skapa avtal med tillhörande avtalsdokument elektroniskt. Med vårt enkla 3-stegs formulär guidas du som användare i denna process, vilket gör att lösningen enkelt kan användas av alla, utan förkunskaper. Implementeringen är smidig och enkel, och vårt team står redo att hjälpa dig med allt du behöver för att komma igång.
Vår lösning för digital avtalshantering i SharePoint kan hantera olika typer av avtal som definieras vid implementationen av lösningen. Lösningen stödjer också ramavtal som man kan ha avropsavtal mot. Relationen mellan ramavtalet och tillhörande avropsavtal blir synlig i lösningen. Givetvis har ramavtalen samma funktionalitet som övriga typer av avtal (automatisk avtalsbevakning, påminnelsehantering, rättighetshantering mm).
Vi har ett stort antal nöjda kunder som använder vår lösning för digital avtalshantering i SharePoint, både små och medelstora företag såväl som stora organisationer och företag inom både offentlig och privat sektor. Kontakta oss så berättar vi gärna mer om hur vi har hjälpt andra företag att förbättra sin avtalsprocess!
Varje avtal och avtalsdokument som läggs in i lösningen har unika rättigheter. Det betyder att personen som lägger in avtalet avgör vem som får läsa eller redigera avtalet. Det görs via vårt enkla 3-stegsformulär och kräver inga särskilda förkunskaper i SharePoint. Enkelt förklarat kan du som användare endast se det du har rättigheter för i lösningen.
Lösningen bygger på SharePoint som är en del av Microsoft 365. Det innebär att den ger enkel åtkomst för användaren då den är integrerad i Microsoft 365, samt att dina avtal blir sökbara oavsett i vilken Microsoft 365-applikation du befinner dig i. Eftersom att lösningen bygger på standardfunktionalitet i Microsoft 365 har ni även obegränsade möjligheter att integrera med andra system så länge det finns API uppsatt. Exempelvis så använder flera av våra kunder en integration med Qlikview för att se och hantera sina avtal. Vi kan även importera data från andra affärssystem som kan nyttjas i avtalslösningen, som t.ex. metadata, motparter, mm.
I dagsläget hanteras signering av avtalsdokument utanför denna lösning. När signerat avtalsdokument har returnerats via den signeringstjänst som ni nyttjar, kan det givetvis läggas in i avtalslösningen precis som vilket annat avtalsdokument som helst. Vill ni integrera signeringsförloppet i lösningen hjälper vi er med en sådan typ av integration separat.
Vår lösning för digital avtalshantering hanterar revisions- och arkiveringsbehov på ett effektivt sätt. Vi erbjuder möjlighet att spåra och övervaka alla aktiviteter som sker i avtalsprocessen, inklusive signaturer, ändringar och godkännanden. Vi säkerställer också att alla dokument sparas på ett säkert sätt och att du har tillgång till dem när som helst, vilket är en viktig faktor för att möta efterlevnads- och lagkrav.
Efter avslutad och godkänd implementation ingår cirka en timmes digital användarutbildning och utbildningsmaterial via Teams. Användarutbildningen får gärna spelas in i syfte att spridas vidare inom er organisation. Ni får även tillgång till en direktkanal till vårt supportteam. Har ni problem så är vi aldrig mer än ett e-postmeddelande bort och svarar snabbt om frågor eller funderingar uppstår. Vår målsättning är en problemfri lösning och vi sätter stor vikt vid att hjälpa till.

Fyll i formuläret nedan om du har frågor eller vill ha en kostnadsfri demo

Vi går igenom följande under en demo:

  • Ladda upp avtal
  • Söka avtal
  • Sortera avtal på status
  • Versionshantering
  • Skapa automatiska påminnelser via
    E-post/RSS/SMS
  • Skapa metadata för dokument & dokumenttyper
  • Ansvarsfördelning
  • Kostnadsförslag


Allt arbete med uppsättning kan göras på distans, inga fysiska möten behövs.

Niklas-B

Niklas Brännström