Skip to content

Om twoday AI Agent

twoday AI Agent revolutionerar användningen av information med hjälp av artificiell intelligens. Den gör all din företagsinformation tillgänglig på ett ögonblick och hjälper till att automatisera gamla och tunga processer. Med denna innovativa AI-applikation sparar du tid, pengar och en enorm mängd manuellt arbete, samt erbjuder dina kunder en överlägsen service.

  • En stor fördel med twoday AI Agent är den inte är låst till en språkmodell, utan kan användas med den språkmodell som passar just er verksamhet. Språkmodellen kan installeras lokalt i er miljö eller i molnet. Med lokalinstallation är er data inte exponerad mot molnet, till skillnad från andra lösningar marknaden.  
  • twoday AI Agent kan tränas för att lära sig olika typer av information för alla ändamål, oavsett om det är från företagets interna databaser eller externa källor. Tjänsten är i full överensstämmelse med GDPR och andra dataskyddsbestämmelser. 
  • twoday AI Agent kan kopplas till vilken befintlig process som helst och har flera olika möjligheter för användningsområden, såsom att automatisera kundtjänst, HR- och ekonomiprocesserskapa textinnehåll och tillhandahålla riktlinjer eller instruktioner för medarbetare.  
  • twoday AI Agent har färdiga integrationer mot exempelvis SharePoint, Outlook, Zendesk och Iron Python.
  • Tjänsten uppdateras löpande ni alltid har tillgång till de senaste funktionerna. 

Och det bästa av allt: tjänsten har en färdig driftmiljö, vilket innebär att ert företag kan börja använda den direkt – utan projekt som varar i månader eller år.

AI-agent-1-1-B

Vad kan tjänsten användas till?

twoday AI Agent gör din företagsinformation tillgänglig på ett ögonblick och underlättar arbetsbördan i många olika roller, såsom HR, IT, specialistroller och beslutsfattare. Läs mer om de olika användningsområdena här.

roller-ai-agent-2

 

twoday AI Agent ersätter dyra och tidskrävande chatbot-projekt. Tjänsten kan enkelt svara på frågor eller förfrågningar med hjälp av företagets egen data. På så sätt kan chatboten känna till allt om företaget och hjälpa kunder. Dessutom kan stilen och tonen i kommunikationen justeras så den passar företagets varumärke.
Med hjälp av AI Agent kan även innehållsskrivande utifrån företagets egna material bli förverkligat. Den kan till exempel användas för att skapa textinnehåll för produktbeskrivningar, inbjudningar, artiklar och nyhetsbrev, vilket sparar tid och ansträngning vid skapande av stora mängder innehåll.
AI Agenten kan läras olika instruktioner, så att den snabbt kan svara på hur den ska agera när den tillfrågas. Den kan till exempel snabbt svara på frågor från nyanställda och vara ett behjälpligt stöd i onboardingsprocesser.
Med twoday AI Agent kan du enkelt få hjälp att svara på frågor från kunder eller medarbetare. När AI-agenten lärt sig din företagsinformation kan den snabbt svara på frågor, vilket gör att kunder och medarbetare inte behöver söka efter information själva.
Tjänsten kan hjälpa och behandla förfrågningar, e-postmeddelanden eller annan information på valfritt språk. Den kan också översätta saker som lärs ut på ett språk till andra språk. AI Agenten kan användas till exempel som tolkhjälp för en invandrare. Jämfört med en vanlig tolk berättar AI Agenten saker på ett berikat sätt utöver att bara översätta.
Med twoday AI Agent kan du sätta upp och träna flera agenter för många olika ändamål, till exempel att redigera data eller bistå med textöversättningar.
Tjänsten kan även underlätta tidskrävande uppgifter som många specialistroller har. Den kan blixtsnabbt söka igenom stora mängder data, så att dina medarbetare kan ägna tid åt uppgifter som är mer utmanande och ämnade för rollen.
  • "Det som är bra med AI-agenten är att det är en lösning som är så komplett att även de som inte är utvecklare faktiskt kan arbeta med den"

    Elisabeth Bakken
    Chef för onlineförsäljning och marknadsföring på Christiania Belysning

Upptäck möjligheterna med AI på intranätet

Automatisera era processer, minska arbetsbelastningen och få snabbare support, med AI Agent på intranätet.

  • Lättanvänd chattfunktion
  • Enkel att integrera i befintliga system 
  • Ställ frågor och få svar – på alla olika språk
  • Minskar arbetsbelastningen för b.la. HR och IT-avdelningen
  • Underlättar för medarbetare att få snabbare support
  • Behjälplig vid onboarding av nyanställda
intranät-chatt

Demo

Så fungerar twoday AI Agent

Fyll i din mejladress nedan för att se en kort demo av hur twoday AI Agent fungerar. Vi går igenom hur du skapar och konfigurerar en ny agent, samt hur du laddar upp olika typer av data och tränar agenten.

Kom igång med twoday AI Agent

Få snabb tillgång till alla fördelarna med twoday AI Agent, med hjälp och support av våra experter. Vi lär er hur tjänsten fungerar och hur ni tränar de första agenterna, samtidigt som den tekniska miljön implementeras. Efter det kan ni själva på ett enkelt sätt träna nya agenter och hantera tjänsten anpassat efter era förutsättningar och behov. Införande av tjänsten sker enligt stegen nedan:

1.

Boka ett möte

I ett första möte kommer vi tillsammans överens om ett use case som kan användas i er verksamhet.

2.

Demo

Vi demonstrerar lösningen och dess funktionalitet. samt går igenom möjligheterna anpassat för er och det överenskomna use caset.

3.

Implementering

Tillsammans med er säkerställer vi implementering av lösningen.

 

4.

Workshop

Vi hjälper er att komma igång med användning av lösningen.

5.

Support

Behöver ni stöd och hjälp finns vi här, och hjälper er att utveckla tjänsten vid behov.

Prissättning

Uppsättning av tjänsten

Pris: 15 000 SEK

Vi implementerar lösningen och hjälper er att komma igång, genom att sätta upp de första agenterna och definiera dess användningsområden.

Prenumeration av tjänsten

Pris: 10 000 SEK/månad

Få fri tillgång till tjänsten samt löpande uppdateringar och nya funktioner.

twoday AI Agent underlättar arbete och informationsbehandling i många olika roller

ai-agent customer

Kundservice

  • Snabbare och enklare kommunikation dygnet runt, året om.
  • Korrekta och precisa svar på kundfrågor, utan några fördröjningar.
  • Överlägsen kundservice i alla befintliga kanaler och mötespunkter.
  • Personlig service och förbättrad kundupplevelse.
  • Minskar mängden manuellt arbete och kostnader med hjälp av automation och enkel implementering.
ai-agent hr

HR

  • Minska mängden manuellt arbete och fel genom att automatisera och effektivisera processer.
  • Se till att medarbetare enkelt kan hitta och använda den information de behöver (som riktlinjer, anställningsvillkor, information om ledighet, intranät).
  • Minska stress, arbetsbelastning och hjälp din personal att utföra sina uppgifter mer effektivt och enklare med hjälp av automatiserade processer.
ai-agent specialists

Specialister och kontorsanställda

  • Arbeta i en säker miljö och hitta rätt information från stora datamassor på nolltid, oavsett om du letar efter installationsinstruktioner, företagsekonomisk data eller kundärendehantering.
  • Fatta bättre beslut och optimera företagsåtgärder genom att låta AI Agent behandla stora datamassor åt dig.
  • Håll dig uppdaterad om förändringar och uppdateringar med hjälp av realtidsdata.
ai-agent-decision makers

Beslutsfattare

  • Attrahera kunder genom att effektivisera processer och erbjuda bättre tjänster.
  • Förbättra ditt företags lönsamhet genom att minska kostnader och öka vinster med hjälp av automatiserade processer och mer effektiva affärsmetoder.
  • Underlätta arbetsbördan för dina anställda genom att befria dem från onödiga manuella arbetsuppgifter.
  • Ta bättre beslut och optimera din verksamhet genom att använda realtidsdata.

Varför är twoday AI Agent så överlägsen?

Mer personliga interaktioner

twoday AI Agent använder befintlig kunddata och observationer för att skapa mer målinriktad kommunikation (till exempel riktade produkt- och tjänsterekommendationer). En kundservice som är förstärkt med AI säkerställer en smidig och personlig kundupplevelse. Kundservice kan därmed bli mer personlig och erbjuda hjälp som är anpassat till behoven. Därmed skapas en mer långsiktig kundrelation eftersom den tar hänsyn till kundens behov.

Anpassningsbar efter ditt företags behov

Tack vare gränssnittet för administrations- och inlärning är det enkelt att träna tjänstens agenter med önskad data. Som exempel kan man ge AI Agent en webbadress (URL) och den kommer sedan att lära sig allt innehåll. Gränssnittet kan användas för att träna och kontrollera agenter som skapats för olika ändamål och deras åtkomstnivåer. Andra agenter kan användas av organisationens juridiska och HR-avdelningar, där personalen kan få tillgång till företagets specifika riktlinjer och instruktioner, medan andra agenter kan hjälpa personal eller kunder med information som är tillgänglig för alla.

Lätt att integrera i befintliga system

Tjänsten är lätt att integrera i befintliga system och erbjuder en flexibel och skalbar lösning som passar ditt företags behov. Den har gränssnitt som möjliggör anslutning av olika system (till exempel kundtjänst, ärendehantering, ticketsystem, helpdesk och CRM/ERP-system).

Ökar produktivitet

AI-agenten ökar produktiviteten i olika organisationer ännu mer än vad datorer gjorde när de kom. Ökningen av produktivitet beror på automatiseringen av rutinuppgifter och frigör specialister för att arbeta med mer kreativa och utmanande uppgifter.

Effektiv kontroll och användning av data

twoday AI Agent kan användas för att hämta önskad information från stora datamängder.

Förenar upplevelsen över alla kanaler

Med hjälp av denna tjänst är det möjligt att uppnå en mer synkroniserad användarupplevelsen över olika kanaler, oavsett om det är sociala medier, chatt, e-post eller någon annan kanal som kunderna använder.

Snabb implementering

Tjänsten levereras med en miljö som är redo att användas och det är enkelt att omedelbart sätta den i drift utan stora och kostsamma utvecklingsprojekt. Du kan se fördelarna från första dagen.

Tydliga fördelar

Tjänsten inkluderar en rapporteringsfunktion som gör att t ex ledningen kan granska rapporter om de fördelar som uppnås genom att använda tjänsten.

Rätt information till alla behov

AI-agenten har en obegränsad inbyggd databas som förstår användarens frågor och hämtar relevant information. Den kan besvara alla frågor, från ämnen relaterade till löner till företagsstrategier, tack vare sina inlärningsförmågor. Nya agenter kan skapas och information kan begränsas till specifika användargrupper, som företagsledningen för konfidentiella data. Agentens roll och svarskreativitet kan också anpassas för att möta specifika behov.

Säkerhet

twoday AI Agent kan säkert tränas för att lära sig vilken information som helst för vilket ändamål som helst, antingen från företagets egna databaser eller från andra källor. Användningen av tjänsten är helt i enlighet med GDPR och andra dataskyddsföreskrifter.

Kontakta oss

Boka ett möte

Har du några frågor gällande twoday AI Agent, är du välkommen att fylla i din information i formuläret nedan så kontaktar vi dig så fort som möjligt.